حورا نازحورا ناز، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

حورا ناز

ادبیات حورا در20ماهگی

1392/6/25 15:51
نویسنده : مامان نگین
614 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سنام(سلام)

ننین(نگین)

حیسام (حسام)

افیس(عفیف)

اننه(عاطفه)

پیدرجون(پدرجون)

ن ای سا(نکیسا)

بساس(بهناز)

 

 

نناشی (نقاشی)

کپش کپو (کفشدوزک)

 

ابس(اسب)

مینون(میدون)

اشوگ(قاشق)

تاسه(کاسه)

نتون(نکن)

خیدار(خیار)

                              

 

 

می هام (می خوام)

ش ب ت(شربت)

اچال(یخچال)

چش چش ابو(چشم چشم ابرو)

گیردو (گردو)

دوجه (گوجه)

منیر(پنیر)

سمایه(همسایه)

 

                       

 

تاب تابو (تاب)

سرسرو (سرسره)

ماسه(ماساز)

تلی لون(تلویزیون)

اشنه(قشنگه)

هانوم(خانوم)

دوست من(دوسست دارم)

اباس من(لباس من)

 

شیلالات(شکلات)

دسم کبیس شد(دستم کثیفشد)

زببو(زن عمو)


پیداز(پیاز)

حولو(حوله)

ممربند(کمربند)

 

 

گنشک (گنجشک)

پیداز(پیاز)

سینوم نوم(سیب زمینی)

دوهره(دوچرخه)

ننا(نگاه)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

متین مامی ایلیا
31 تیر 92 17:57
ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جونم که تو اینقدر نازی دلم میخواد گازت بگیرم

وای نگین عکس از خودتم بزار دوست دارم ببینمت


حتما عکس می ذارم
Atefeh
2 مرداد 92 11:02
joooooooooooooonam khaleeeeeeeeee
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حورا ناز می باشد