حورا نازحورا ناز، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

حورا ناز

تولد بهترینم

1392/6/26 17:21
نویسنده : مامان نگین
1,659 بازدید
اشتراک گذاری

بازو به دور گردنم از مهر حلقه کن

بر اسمان بپاش شراب نگاه را

بگذار از دریچه چشم تو بنگرم

لبخند ماه را 

 

 

 

دخملی جونم روز جمعه 13/8/90یه روز افتابی و نستا سرد پاییز به دنیا اومد برای رفتن به بیمارستان باید از یه خیابون پر درخت وبی نهایت زیبا می گذشتیم درختای سر به فلک کشیده چنار که تو فصل پاییز دیدنی تر شده بودند . با استرسی که با من بود و نگاه نگران حسام عزیزم و چشمای منتظر مادر خوبم وخواهرهای عزیزم که با من اومده بودندراهی اتاق عمل شدم . لحظه سختی بود البته خدا با من بود و کمکم کرد مثل همیشه.

جراحی به روش اسپاینال بود در نتیجه من اولین نفری بودم که حورا رو دیدم یه کوچولوی ریز با چشمایی باز وای چه دیدنی بود حیف که نمی تونستم از تخت بلند شم .پشت در همه منتظر (عمو وزن عمو ومهیار عزیزم نسرین جونم (دوست مهربونم)و...)

خلاصه حورا قدم رنجه نمودند تشریف فرمایی کردند .

خوش اومدی عزیزم 9ماه منتظر این لحظه بودیم به خونه خوش اومدی روزی که از بیمارستان مرخص شدیم چند ساعت بعد اولین برف زمستانی هم اومد چه پر برکت بیا بریم تو خونه سردت نشه.

گل مراد من امشب شکفته در جام است

بیا که شام مرا صبح نیک فرجام است

                                اگر چه فصل خزان است ودور غم ، بازا

                            که باده چون گل ومینای می گل اندام است

بیا  که  بام  فلک  را به زیر پا   بنهیم

که اسب سرکش گردون ،یک امشبم رام است

دلا ز راه حقیقت   برون  منه گامی

که بیم  در به دریها ولغزش گام است

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حورا ناز می باشد