حورا نازحورا ناز، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

حورا ناز

ترک پوشک

1392/7/3 23:44
نویسنده : مامان نگین
791 بازدید
اشتراک گذاری

انگار دارم خواب می بینم تموم شد به خوبی وبدون دردسر به راحتی خودش میره دستشویی تقریبا هر یکساعت البته به خوردن مایعات بستگی داره 

 

عصر جمعه 29/6/92 بود از یه مسافرت چند ساعته برگشتیم جاتون خالی رفتیم عباس اباد بهشهر خوش گذشت هوا یه کم گرم ولی رطوبت بالا بود  حورا رو حموم کردم بعد هرچی تلاش می کردم براش پوشک ببندم وول می خورد نمی ذاشت  فرار می کرد  انگار بی فایده بود هی اصرار می کرد ما ببی نبند

(مای بی بی )

 منم تسلیم شدم دلشوره داشتم که موفق میشم یا نه اراده ام رو قوی کردم و مصمم تا کم نیارم تاساعت 10 شب چند تایی شورت شستم ولی قبل خواب رفت جیش کرد و  منم بدون اینکه براش پوشک ببندم خوابوندمش 


صبح صدام کرد بریم دستشویی خلاصه اینجوری شد بعد نگرانی دوم بیرون رفتن بود که اینو هم موفق شدم با کالسکه بردمش یه مسافت تقریبا 1 ساعته تحمل کرد بعد جیش کرد خیالم راحت شد


به نظرم خیلی کار سخت وطاقت فرسایی هست انقدر کیف می کنم خودش میره سمت لگنش میگه ننین شورتم در بیار 0نگین شورتمو در بیار)

از این مرحله هم گذشتم تا ببینم چی میشه الان 4روزی میشه که پوشک نمی بنده  افرین دخمل من

 

 

 

 

 

دوست دارم تو را برای  اینکه بهترینی

برای اینکه به من درس تمرین اراده رو دادی

ای معلم کوچولو تا بی نهایت دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نادیا و نلیا
9 مهر 92 11:06
آفریــــــــــــــــن دخمل ناز... مامانی خوش بحالت من اصلا حوصلشو ندارم
راستی چرا اینقد کم میای پیشمون عزیزم...


سلام مامانی دخملی های خوشگل میام بهتون سر می زنم ولی کامنت نذاشتم دخترا رو ببوس
مامان نادیا و نلیا
9 مهر 92 11:07
روز مهــر و مـاه مهــر و جشـن فــــرخ مهــــــرگان

مهــــر بیفـــــزا ای نگــارِ مــاه چهـــــرِ مهـــربان



10 مهرماه فرخنده جشن باستانی مهرگان , بر شما دوست ایرانی خجسته باد




مرسی دوست اریایی من من به ایرانی بودنم خیلی افتخار می کنم وخیلی خوشحالم که دوست زرتشتی دارم جشن مهرگانت سراسر شادی وپر گل


متین مامی ایلیا
28 مهر 92 19:52
نگین جونم خصوصی افرین حورای نازم دوست دارم عزییییییییییییییییییییییییییزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حورا ناز می باشد