حورا نازحورا ناز، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

حورا ناز

من خورا هستم

1392/12/22 14:06
نویسنده : مامان نگین
896 بازدید
اشتراک گذاری

من خورا ناز هستم بخیه چی من نناشی می کشملبخند

این نوشته ها گفته های حورای عزیزم  هست اومد کنارم نشست و برام دیکته کر.دکه بنویسم .هورا

این روزها حورا وارد 28 ماهگیش شد بزرگ شد خیلی از کارها رو خودش انجام میده خیلی هم حرف گوش کن هست اگر کار بدی انجام بده تا نگاش کنم فوری میگه ببخشید خیلی زود متوجه رفتارش میشه  خلاصه باهاش حکایتی داریم

چند تا از کتابهای شعرشو از بر می خونه مثل حسنی :

تو ده شلمرود حسنی تک و تنا بود   نه ال الی نه پل پلی هیچ کس با اش رفیق نبود  ...

کو ل له او لاخ تد خدا اورت مه می رفت تو توچه ها ...

 

در وا شود و یه جوجه دبید اومد تو توچه  جیک جیک کنان گردش کنان اومدو پیش حسنی

مادرش اومد اود اودا برو خونتون تورو به خدا جوجه ایزه ایزه ببین چقدر تمیزه

اما تو چی موی بلند رو یسیاه واه واه

 

فدای تو با اون شیرین زبو نیهات بشم که انقدر تو ماهی  خیلی با مزه می خونی از روی کتاب به شکلهای صفحه نگاه می کنی و می خونی.خورا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نادیا و نلیا
22 اسفند 92 11:34
الهی عزیزم.....همیشه سلات باشی حورای ناز و عزیزم فدای شما بشم دخملیهای نازتو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حورا ناز می باشد