حورا نازحورا ناز، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

حورا ناز

تب سرماخوردگی

1392/10/21 16:48
نویسنده : مامان نگین
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام درست فردای شب یلدا یعنی اول دی روز اول زمستون یه ویروس نمی دونم از کجا پیداش شد و حورا دچار تب وبی حالی شد کاملا ابی اشتها شد

 

انقدر تب یالا بود که مرتب یه دستمال رو پیشونیش بود یا پاهاش تو تشت اب شب تا صبح بالای سرش بیدار بودم تا یه کم تبش بیشتر میشد پاشویه اش می کردم  داروها هم انگار هیچ اثری نداشت 3روز کامل تب داشت

 

وبعد از 3روز ابریزش بینی گرفت خیلی دوره بدی بود از روز سوم خودم دچار بیماری شدم خیلی سختتر ازحورا تب واستخون درد کلافه ام کرد ...

 

 



درمان سرما خوردگی فقط استراحت وخوردن لیمو شیرین هست البته برای گرفتگی عضلات دوستی بهم پیشنهاد کرد که :یه قاشق غذا خوری زنجبیل پودر شده رو به یه لیوان چای اضافه کنم محشر بود عین معجزه انقدر بدنم نرم شد ه بود که باورم نمی شد یه تجربه بود بعد یک هفته تونستم یه مقدار سرحال شم به خیر گذشت خدا بهمنون لطف کرد مرسی خداجونم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

متین مامی ایلیا
25 دی 92 14:32
الهییییییییییییییییییییییییی دورت بگردم خیلی سخته ایلیا هم تو همون زمان تب کرد خیلی مریضی بچه سخته خیلی دوره سختی بود خدا رو شکر گذشت مرس از لطفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حورا ناز می باشد