حورا نازحورا ناز، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

حورا ناز

نماز خوندن حورا

1392/5/23 17:36
نویسنده : مامان نگین
655 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم دختری ملوس من از 12ماهگی هر وقت که نماز می خوندم کنارم می ایستاد ،با من خم میشد  خم که چه عرض کنم یکسره سجده میرفت دیگه بلند نمی شد خاله جونش براش جادر دوخت عاشق چادرش هست بعد اله ابر(الله اکبر) هم میگه هر وقت کسی عطسه کنه میگه الم دو(الحمدلله)

اذان گفتنو خیلی دوست داره بعد از تموم شدنش میگه ننین (نگین) نماز بوخونم(بخونم) الهی فدات شم عاشق کارای بامزه اش هستم خیلی مهربونه واقعا نمی دونم چجوری باید از خدا تشکر کنم به خاطر وجود حورای نازم خدای مهربانم از لطف بیکرانت متشکرم

 

 

حورا داره اماده میشه نماز بخونه البته بدون وضو

 

 

 

 

 

 

 

جیغ می زنه ازم عکس نگیر

 

 

نمازت قبول باشه

 

 

  در نمازم خم ابروی تو یادم امد                  حالتی رفت که محراب به فریاد امد  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

متین مامی ایلیا
23 مرداد 92 22:00
قربوووووووووووووووووووونت برم با این نماز خوندت عشقم



چه سجده ای میره دخملی



عکساش خیلی با نمک بود از طرف من ببوسش




سلام خوبی متین جون گل پسرت خوبه خیلی بچلونش دوست دارم




مامان شیرین
24 مرداد 92 23:48
سلام دخترای منم وقتی کوچکتر بودن همینطوری نماز می خوندند خیلی بازه ست
اگه دوستداری بادخترم لینک کنی آدرس وبلاگش رو گذاشتم خبر بده


سلام به شما ودخترای نازت خیلی خوشحال میشم که لینکتون کنم مرسی که به ما سر می زنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حورا ناز می باشد