حورا نازحورا ناز، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

حورا ناز

شب تولد تو

1392/8/26 0:22
نویسنده : مامان نگین
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیزم به خاطر همه ارامشی که از تو دارم خدا را شکر می گویم

به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت ارزو می کنم

بهترینم تولدت مبارک

 

 

 

سلام دخمل جونم امشب وجودم پ از استرس اخه فردا می خوام برم اتاق عمل

 تا تو رو به این دنیا بیارم درست 2سال پیش شب جمعه 13 ابان 90 بود که یه همچین حالی داشتم خیلی زود یه شام مختصر مامانی برام اماده کرد  ودیگه از ساعت 12 شب هیچی نخوردم تا روز بعد تولد تو گل من

 

 

یادم نمیره با اینکه خاله انیس  وخاله نکیسا و مامانی و بابا پیشم بودند باز استرس داشتم و به روی خودم نمی اوردم عشقم شب اخری بود که تو شکمم بودی دیگه جات برات تنگ شده بود مثل جوجو ایی که می خواست سر از تخم در بیاره نمی دونم چه جوری صبح شد ساعت 5 از خوابی که نکرده بودم بیدار شدم بقیه هم بیدار شدند ساعت 8 باید تو بیمارستان بودم با دلهره واسترس راهی شدم مامانی از زیر قران ردم کرد گریه ام گرفت فکر می کردم دیگه بر نمی گردم ولی وقتی دستمو روی شکمم می ذاشتم جون می گرفتم عشقم راهی شدیم رفتیم کارهای اولیه تو بیمارستان انجام شد با همه خداحافظی کردم بابا با من امود تا اتاقی که ممنوع بود کلی بهش سفارش تو رو کردم رفتم تو اتاق چون سزارین به روش اسپاینال بود اولین نفری بودم که تو رو دیدم ماه بودی چشمات باز بود کوچولو با پوست صورتی ناز ناز  این جوری بود که تو امدی

 

 

تولدت مبارک

 

 

 

 

 

خوشبختی من در با تو بودن است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است .

 

 

 

 

 به علت شب اول محرم تولد خیلی ساده ایی برگزار کردیم تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حورا ناز می باشد