حورا نازحورا ناز، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

حورا ناز

دلتنگی

1392/6/23 16:12
نویسنده : مامان نگین
509 بازدید
اشتراک گذاری

دلم تنگه

برای اون لحظه های کودکیت

برای اون لحظه که با نگاهت از من شیر می خواستی

برای اون لحظه که با غر غرت می خواستی عوضت کنم

برای اون لحظه که میخندیدی وریسه میرفتی

برای اون لحظه  که اولین بار سرت رو گذاشتی روی شونه ام

برای اون لحظه که سرت رو میگذاشتی روی سینه بابات ومی خوابیدی

برای اون لحظه که تو می خوابیدی ومن خسته می نشستم ونگاهت می کردم

دلم تنگه برای لحظه های قشنگ وتکرار نشدنی


دلم تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنگـــــــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

لی لا
31 تیر 92 22:22
خیلی قشنگه ، آدم همیشه وقتی شادی ای رو حس میکنه با تمام داناییش نمیتونه به نهایت لدنش پی ببره.



مرسی عزیزم که به ما سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حورا ناز می باشد