حورا نازحورا ناز، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

حورا ناز

یه اتفاق بد

1392/11/5 17:01
نویسنده : مامان نگین
964 بازدید
اشتراک گذاری

منو ببخش عزیزم که مواظبت نبودم

عصر پنجشنبه اماده شدیم که بریم خونه مامانی که این اتفاق افتاد

طبق معمول اول تو رو اماده کردم لباساتو پوشیدم  نشوندمت رو مبل تا خودم اماده شم بلند شدی وشروع کردی به دویدن هی گفتم حورا اروم جوراب پاته سر میخوری

تو بچه ایی نگرانی منو که نمی فهمی

یه لحضه صدای جیغت در اومد وبی تابانه گریه می کردی اخ دستم ... اولش گفتم چیزی نیست داری جلب توجه می کنی ولی ساکت نشدی وادامه دادی تا به هق هق افتادی تلاشم برای ساکت کردنت بیهوده بود دیدم دستت ورم کرد رسوندیمت بیمارستان کلی تو نوبت نشستیم اما گیر یه دکتر بی خود افتادیم که گفت خانم بچه ات چقدر جیغ میکشه ...بدون اینکه معاینه کنه گفت ارتوپد نداریم  دست از پا دراز تر برگشتیم رفتیم یه بیمارستان دیگه اول معاینه وبعد عکس تازه خیالم راحت شد که ترک وشکستگی نبود چون تو سن رشده باید 10روز بدون حرکت نگه داشته باشه گچ گرفتن.

وعزیزم خیلی اذیت شدی با اینکه همیشه مواضبتم از خودم میگذرم برای تو نمیدونم چجوری خوردی زمین ناراحتم نمی تونی راحت بخوابی همش میگی ندین  (نگین)بازش کن نمی خوام

انقدر برات توضیح دادم تا راضی شدی باند رو باز نکنی فدای تو بشم اخه تو طاقت درد کشیدنو نداری  اگر بدونی چقدر دوستت دارم حتی حاضر نیستم پشه ایی تو رو نیش بزنه

بازم خدا رو شکر می کنم شکرت مهربون خدا

 

لطفا به ادامه مطلب بروید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حورا ناز می باشد