حورا نازحورا ناز، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

حورا ناز

نوشته های خاله انیس

1392/5/30 23:50
نویسنده : مامان نگین
824 بازدید
اشتراک گذاری

خوب خوب نازنین من !

نام تو مرا مست می کند بهتر از شراب .

بهتر از تمام شعرهای ناب!

نام تو  اگر چه بهترین سرود زندگی است.

من تو را به خلوت خدایی خیال خود:

بهترین بهترین من خطاب می کنم

بهترین بهترین من

 

 

حورا عاشق خا له هاش هست اخه 3تا خاله مهربون  ویک دایی بی نظیر داره

همشونو به اسم صدا می زنه اونا هم خیلی دوسش دارن.

هر چی تو خونه می بینه میگه مامان  انیس هرید(خرید)

انیس خطاطی بو کونه (خیاطی میکنه )اخه خالش خیاط هست .

خلاصه یه حورا و 1000تا سودافرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نادیا و نلیا
12 شهریور 92 19:02
آخی عزییییزم....همیشه شااااد باشید و خدا خاله ها و دایی خوبشو واسش نگه داره...راستی خوش به حالش که خاله جونش خیاطه...حتما لباسای خوشکل خوشکل واسش میدوزه
باز پیش ما بیا


سلام مرسی عزیزم لطف کردی به من سر زدی دوست جونی من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حورا ناز می باشد