حورا نازحورا ناز، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

حورا ناز

خدایا

1392/5/28 14:50
نویسنده : مامان نگین
833 بازدید
اشتراک گذاری

 

خداوندا............

به ما قدرت بده تا

ذهنمان به هر چیزی نیندیشد!

چشمانمان هر چیزی  را نبیند!

گوشمان هر چیزی را نبیند!

زبانمان بدون تامل وتفکر نگوید!

و دلمان رخصت ورود به هر کسی را ندهد!

 

خداوندا...............

تو که جان می دهی بر دانه بر خاک

غبار از چهر گل ها می کنی پاک

غم دل های ما راشستشو کن

برای ما سعادت ارزو کن.

 

خدایا !

از تو برای همسایمان که نان ما را ربود،نان !

برای یارانی که دل ما را شکستند ، مهربانی !

برای عزیزانی که روح ما را ازردند ، بخشش!

و برای خویشتن خویش

اگاهی ، عشق ، عشق وعشق می طلبیم.

 

 

 

 

 

خدایا

خدایا مرا وسیله ای برای صلح و ارامش قرار بده

بگذار هر جا تنفر هست بذر عشق بکارم

هر جا ازردگی هست ببخشایم

هر جا شک هست ایمان

هر جا یاس هست امید

هر جا تاریک است روشنایی و

هر جا غم جاریست ، شادی نثار کنم

الهی تو فیقم ده که

پیش از طلب همدری ، همدردی کنم

پیش از انکه مرا بفهمند ،دیگران را درک کنم

زیرا که در عطا کردن هست که می ستاییم و

در مردن است که حیات ابدی می یابیم

 

 

 

من خدا را دارم.....

کوله باری بر دوش ، سفری باید رفت

سفری بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی محض

یار تنهایی من با من گفت:

هرکجا  لرزیدی ،

از سفر ترسیدی ،

تو بگو از ته دل

                من خدا را دارم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حورا ناز می باشد